VOORWAARDEN DIGITAL ASSISTANT BY ANDRI

ALGEMENE VOORWAARDEN

Inhoud
1. Definities
2. Uitvoering van de opdracht
3. Wijziging van de opdracht
4. Klachten
5. Betaling en annulering
6. Tarieven
7. Verzuim
8. Aansprakelijkheid en vrijwaring
9. Overmacht
10. Toepasselijk recht en geschillen
11. Privacyverklaring

1. Definities
1.1 In deze algemene voorwaarden van Digital Assistant by Andri leggen wij hierna de volgende termen uit:
a. Digital Assistant by Andri: hierna te noemen DABA.
b. Onder de ‘Opdrachtgever’ vallen: de klant, zowel particulier als zakelijk.
c. Onder ‘Dienst(en)’ vallen: Alle werkzaamheden zoals advies, ondersteuning, probleemoplossingen, installaties, inrichtingen of aansluitingen die op het gebied van Digi vaardigheid kunnen plaatsvinden. Dit kan op de locatie zijn, maar ook vanuit de standplaats.
d. Onder ‘Voorwaarden’ worden de Algemene voorwaarden van DABA verstaan.
e. Onder ‘Opdracht’ wordt verstaan: de overeeenkomst tussen DABA en de opdrachtgeven onder de voorwaarden van DABA.

1.2 Deze Voorwaarden zijn van toepassing op alle aanbiedingen en opdrachten door DABA aangeboden/uitgevoerd.
1.3 Wanneer de opdrachtgever zelf algemene voorwaarden voorstelt, zullen wij deze ten alle tijden afwijzen en zijn dan ook niet van toepassing/bindend.
1.4 Wanneer er afgeweken wordt van de voorwaarden van DABA, zal dit enkel en alleen geldig zijn wanneer dit schriftelijk is overeengekomen.

2. Uitvoering van de Opdracht
2.1 DABA zal de opdracht naar beste inzicht en vermogen uitvoeren, maar kan niet garanderen dat het (eind)resultaat naar behoren zal zijn. Opdrachtgever is verplicht de tarieven voor de gewerkte tijd (inclusief parkeerkosten) te betalen, ongeacht het (eind)resultaat.
2.2 De opdrachtgever moet ervoor zorgen dat alle gegevens die DABA aangeeft als noodzakelijk of die de opdrachtgever redelijkerwijs moet begrijpen als noodzakelijk voor het uitvoeren van de opdracht, tijdig aan DABA worden verstrekt.
2.3 DABA is niet aansprakelijk voor schade als gevolg van onjuiste of onvolledige gegevens die door de Opdrachtgever zijn verstrekt.
2.4 Opdrachtgever weet dat bij uitvoering van de opdracht, er gegevens van de hardware of software kunnen verloren gaan of beschadigd raken. DABA maakt in de regel geen backup van de data van de opdrachtgever. Het is de verantwoordelijkheid van de opdrachtgever dat hij zelf een backup maakt. Behalve in geval van opzet of grove schuld van DABA, is DABA niet aansprakelijk voor schade van welke aard dan ook.
2.5 Opdrachtgever erkent bij het verstrekken van een opdracht aan DABA voor installatie van software, het aanmaken accounts, de installatie van hardware, waarbij niet alle data behouden kan worden. DABA zal zich inspannen om dataverlies te beperken, maar kan hiervoor geen garantie geven. Opdrachtgever vrijwaart DABA van eventuele (financiële) gevolgen die voortvloeien uit dataverlies.
2.6 De Opdrachtgever gaat akkoord dat DABA niet aansprakelijk kan worden gesteld voor eventuele financiële schade die voortvloeien bij fraude na of tijdens de opdracht.
2.7 Het is de verantwoordelijkheid van de Opdrachtgever om de juiste gegevens te verstrekken aan DABA om de opdrachten goed mogelijk uit te voeren.
2.8 Indien DABA en Opdrachtgever overeenkomen de overdracht in fasen uit te voeren, kan DABA de uitvoering van die onderdelen die tot een volgende fase behoren opschorten totdat Opdrachtgever volledig aan zijn betalingsverplichtingen in de daaraan voorafgaande fase heeft voldaan.
2.9 De Opdrachtgever garandeert dat hij of zij de eigenaar is van het product waaraan de diensten worden verleend en geen illegaal verkregen software en/of materialen gebruikt. Afnemer vrijwaart DABA voor eventuele aanspraken van derden ter zake en aanspraken ter handhaving van opdrachten.
2.10 De Opdrachtgever is zelf verantwoordelijk voor invoeren en geven van persoonlijke gegevens. Opdrachtgever gaat akkoord dat DABA niet aansprakelijk kan worden gesteld voor foutieve invoer door opdrachtgever.
2.10 De geleverde diensten zullen alleen worden uitgevoerd op het adres of de adressen die door de Opdrachtgever zijn opgegeven bij de opdrachtsovereenkomst.
2.11 DABA zal overtredingen op klantlocaties altijd melden aan de betreffende autoriteiten.
2.12 DABA zal bij de opdracht bij gevoelige informatie van de opdrachtgever niet meekijken en van afstand begeleiden.
2.13 Het is de verantwoordelijkheid van de Opdrachtgever om goed om te gaan met gevoelige informatie tijdens de opdracht.
2.14 De opdrachtgever kan DABA niet aansprakelijk worden gesteld bij verkeerde invoer van gegevens.

3. Wijziging van de Opdracht
3.1 Wanneer er aanvullende werkzaamheden of wijzigingen aan de opdracht toegevoegd worden kan de aanvang en tijdsduur van deze opdracht tevens gewijzigd worden. DABA zal de opdrachtgever hiervan bij aanvulling of wijziging op de hoogte stellen en de indicatie bijstellen.
3.2 Inschattingen van de tijdsindicatie kunnen door onvoorziene omstandigheden veranderen. Aan de indicatieve inschatting van de uitvoeringstijd kunnen geen rechten ontleend worden.
4.3 DABA kan nimmer aansprakelijk gesteld worden voor eventuele kosten die opdrachtgever moet maken wanneer een opdracht gewijzigd wordt of zelfs geannuleerd. Dit ongeacht de reden van wijziging of annulering van de opdracht.

4. Klachten
4.1 Wanneer de opdrachtgever klachten betrekking hebbende op de geleverde diensten heeft, dienen deze binnen 2 dagen na uitvoering schriftelijk gemeld te worden. Dit kan per post, maar mag ook via email. DABA zal deze z.s.m. in behandeling nemen.

5. Betaling en annulering
5.1 De totale kosten van de afspraak worden doorgaans betaald via contant geld of een digitaal betaalverzoek.
5.2 Betaling kan niet geschieden door middel van een andere betaling dan door DABA aangegeven.
5.3 Indien DABA incassomaatregelen jegens de Opdrachtgever moet nemen, is de klant naast de wettelijke (handels)rente ook de wettelijke incassovergoeding verschuldigd.
5.4 Indien de afspraak binnen 4 uur voorafgaand aan de uitvoering wordt geannuleerd, is de Opdrachtgever het geldende 1 uurtarief verschuldigd. Tevens is dit het geval wanneer de Opdrachtgever niet op de afspraak aanwezig is op het afgesproken tijdstip.
5.5 Vergoeding van de uitgevoerde diensten door DABA worden berekend in blokken van een 60 minuten. Bij voltooien van de opdracht nog voor het verstrijken van het uur, zal dit per kwartier gerekend worden.
5.6 Wanneer de Opdracht minder dan 30 minuten in beslag neemt, zal DABA altijd het uurstarief rekenen voor de afspraak.

6. Tarieven
6.1 Alle bij DABA geldende tarieven zijn vrijgesteld van BTW.
6.2 DABA heeft ten allen tijden het recht de tarieven te wijzigen. Voor de geldende tarieven zie www.digital-assistant.nl/tarieven.

7. Verzuim
7.1 Wanneer de Opdrachtgever zijn verplichtingen tegenover DABA niet, niet tijdig of niet volledig nakomt, is de Opdrachtgever zonder nadere ingebrekestelling of andere formaliteiten in verzuim.

8. Aansprakelijkheid en vrijwaring
8.1 DABA is niet aansprakelijk voor schade, van welke aard dan ook, door welke oorzaak dan ook, tenzij DABA opzet en/of grove schuld heeft gehad. Indien DABA om welke reden dan ook aansprakelijk mocht zijn, dan is die aansprakelijkheid beperkt tot maximaal 3 maal de factuurwaarde van de afspraak. DABA is tevens niet aansprakelijk voor enige gevolgschade.
8.2 Opdrachtgever vrijwaart DABA voor alle aanspraken tegen rechten van intellectuele eigendom op door Opdrachtgever bij de uitvoering van de opdracht gebruikte of verstrekte materialen of gegevens.
8.3 Opdrachtgever dient gedurende de opdracht persoonlijk op de afgesproken plaats van de afspraak aanwezig te zijn.
8.4 Adviezen over in te kopen producten, zoals software en/of hardware, zijn altijd vrijblijvend, ongeacht waar die producten zijn gekocht. DABA is op geen enkele manier verantwoordelijk voor verkeerd aangekochte producten.

9. Omstandigheden van overmacht
9.1 Geen van beide partijen is aansprakelijk voor enige vertraging of tekortkoming in de uitvoering van de Opdracht als gevolg van overmacht (onveroorzaakte tekortkoming).

10. Toepasselijk recht en geschillen
10.1 Op voorwaarden, opdrachten en andere verplichtingen voortvloeiend uit of in verband met de opdracht is uitsluitend Nederlands recht van toepassing. Alle geschillen die ontstaan ​​naar aanleiding van deze Algemene Voorwaarden, een Opdracht of een andere Opdracht voortvloeiend uit of in verband met een Opdracht zullen met uitsluiting van iedere andere rechter worden voorgelegd aan de bevoegde rechter te Almere.

11. Privacy verklaringen
11.1 Wanneer Opdrachtgever bij DABA een dienst afneemt, maken wij voor de afhandeling daarvan gebruik van de persoonsgegevens die wij hebben ontvangen om contact en afspraken te maken. Wij zullen de van u verkregen gegevens niet aan derden verstrekken of indien dit wettelijk verplicht is. In geval van een vermoeden van fraude of misbruik kunnen wij persoonsgegevens aan de bevoegde autoriteiten overhandigen.
11.1 Beveiliging, wij nemen beveiligingsmaatregelen om misbruik van en ongeautoriseerde toegang tot persoonsgegevens te beperken.
11.2. Bewaartermijnen, de hierboven beschreven persoonsgegevens worden bewaard voor zo lang als nodig om uw van dienst te zijn. Daarna bewaren wij gegevens nog maximaal een jaar voor administratieve doeleinden. De gegevens worden vervolgens gewist, tenzij er een wettelijke plicht is die langer bewaren vereist (zoals de fiscale bewaarplicht van zeven jaar voor betaalgegevens).
11.3. Wijzigingen in deze privacyverklaring, DABA behoudt het recht voor om wijzigingen aan te brengen in deze privacyverklaring. Inzage en wijzigen van uw gegevens. Voor vragen over DABA privacybeleid of vragen omtrent inzage en wijzigingen in (of verwijdering van) uw persoonsgegevens kunt u te allen tijde contact met ons opnemen via email adres of contact formulier. U kunt ons ook een verzoek toesturen om deze gegevens in te zien, te wijzigen of te verwijderen. Ook kunt u een verzoek indienen om een gegevensexport op te vragen voor gegevens die wij met uw toestemming gebruiken, of gemotiveerd aangeven dat u de verwerking van persoonsgegevens door ons wil laten beperken. Om misbruik te voorkomen kunnen wij u daarbij vragen om u adequaat te identificeren. Indien de gegevens niet kloppen, kunt u ons verzoeken om de gegevens te wijzigen of te laten verwijderen. Autoriteit Persoonsgegevens, natuurlijk helpen wij u graag verder als u klachten heeft over de verwerking van uw persoonsgegevens. Op grond van de privacywetgeving heeft u ook het recht om een klacht in te dienen bij de Autoriteit Persoonsgegevens tegen deze verwerkingen van persoonsgegevens.