Privacy en veiligheid verklaring Digital Assistant By Andri

Wij zijn er ons van bewust dat u vertrouwen stelt in ons. Wij zien het dan ook als onze verantwoordelijkheid om uw privacy te beschermen. Op deze pagina laten we u weten welke gegevens we verzamelen als u onze website gebruikt, waarom we deze gegevens verzamelen en hoe we hiermee uw gebruikservaring verbeteren. Zo snapt u precies hoe wij werken.

Deze privacy verklaring is van toepassing op alle diensten van Digital Assistant by Andri. Door gebruik te maken van deze website geeft u aan onze privacy verklaring te accepteren. De website van Digital Assistant by Andri kan links of verwijzingen bevatten van andere sites en bronnen. U dient zich ervan bewust te zijn dat Digital Assistant by Andri niet verantwoordelijk is voor het privacybeleid van die andere sites en bronnen. We adviseren u dan ook om altijd het privacybeleid van de betreffende website te lezen. Digital Assistant by Andri gaat zorgvuldig om met persoonsgegevens en behandelt deze vertrouwelijk. Zo worden persoonsgegevens alleen verwerkt door personen met een geheimhoudingsplicht en voor het doel waarvoor deze gegevens zijn verzameld. Daarbij zorgt Digital Assistant by Andri voor passende beveiliging van persoonsgegevens. Digital Assistant by Andri behandelt uw persoonlijke gegevens conform de Algemene Verordening Gegevensbescherming zoals deze geïmplementeerd zal worden in de Nederlandse wet (de Relevante Wetgeving).

Gebruik van onze diensten
Wanneer u zich aanmeldt voor een van onze diensten vragen we u om persoonsgegevens te verstrekken. Deze gegevens worden gebruikt om de dienst uit te kunnen voeren. De gegevens worden opgeslagen op eigen beveiligde servers van Digital Assistant by Andri of die van een derde partij. Wij zullen deze gegevens niet combineren met andere persoonlijke gegevens waarover wij beschikken. Met het begrip persoonsgegevens wordt informatie bedoeld waarmee je als persoon geïdentificeerd kan worden. Deze definitie is in overeenstemming met de Relevante Wetgeving.

Welke gegevens verzamelen wij en wat doen we ermee?
Om gebruik te maken van onze diensten vraagt Digital Assistant by Andri u om de volgende gegevens (of een deel van):

Naam
Adres
Woonplaats
Telefoonnummer
E-mail adres

Verwerkers
Indien noodzakelijk voor het leveren van de diensten van Digital Assistant by Andri kan het voorkomen dat andere partijen uw gegevens van ons krijgen. Wij komen met deze partijen een verwerkersovereenkomst overeen waarin wordt vastgelegd dat zij zorgvuldig met uw gegevens omgaan. Deze andere partijen ontvangen alleen die gegevens die noodzakelijk zijn om hun dienst te verlenen. Deze partijen gebruiken uw gegevens alleen in overeenstemming met de instructies die Digital Assistant by Andri geeft en niet voor eigen doeleinden. Wij kunnen uw gegevens bijvoorbeeld doorgeven aan een van onze partners die zorgen voor de uitvoering van de opdracht die u bij ons geplaatst heeft. Zij zullen zorg dragen voor de opslag en beveiliging van de gegevens en uitvoering van onderdelen van onze service. Deze partijen zijn verwerkers in de zin van de Relevante Wetgeving.

Risicomonitor
Binnen de Risicomonitor worden gegevens opgeslagen die betrekking hebben op de veiligheid van een organisatie. Onze werknemers zijn verplicht om de vertrouwelijkheid van deze gegevens te respecteren.

Veiligheid
Wanneer u e-mail of andere berichten naar ons verzendt, is het mogelijk dat we die berichten bewaren. Soms vragen wij u naar uw persoonlijke gegevens die voor de desbetreffende situatie relevant zijn. Dit maakt het mogelijk uw vragen te verwerken en uw verzoeken te beantwoorden. De gegevens worden opgeslagen op eigen beveiligde computers en cloud servers van Digital Assistant by Andri of die van een derde partij. Wij zullen deze gegevens niet combineren met andere persoonlijke gegevens waarover wij beschikken.

Bewaartermijn
Wij zullen uw persoonlijke gegevens niet langer bewaren dan we ze nodig hebben voor de doelen die wij eerder omschreven. Uw gegevens blijven bewaard zolang u klant bent bij Digital Assistant by Andri, omdat we zonder die gegevens de diensten niet kunnen leveren. Als u geen klant meer bent zullen uw gegevens worden verwijderd na 5 maanden. Ook zullen we inactieve klanten na 5 jaar verwijderen.